5/21/2016

Kitto Katsu きっとかつ


Każdy z Was pewnie wie, że w Japonii występują oryginalne, przedziwne, różne rodzaje popularnych batonów - KitKatów. Najbardziej kojarzonymi są te o smaku zielonej herbaty i wasabi, ale to nie wszystkie z nadzwyczajnych smaków tych batoników. Nie myślcie, że w Japonii są jakieś cztery może dziesięć dodatkowych rodzai tych słodyczy. Pewnie będzie to dla was szokujące, ale nie jest ich cztery, ani nie dziesięć, bo jest ich trzysta. Tak,TRZYSTA smaków/rodzai KitKatów. Dziś pokażę wam te smaki, które udało mi się odnaleźć. 



~Sakura kitkat~
Skoro mowa o kraju kwitnącej wiśni to nie mogłam pominąć tego 
niesamowitego KitKata o smaku kwiatów wiśni.
__________________________________________



~Grape kitkat~
___________________________________________

~Strawberry cheseecake kitkat~
Kitkat o smaku truskawkowego sernika.
___________________________________________



~blueberry cheseecake kitkat~
Skoro jesteśmy przy sernikach, oto kitkat w wersji jagodowego 
sernika. 
___________________________________________


~pudding kitkat~
___________________________________________


~Rum & raisin kitkat~
___________________________________________

~Roasted Tea kitkat~
___________________________________________

~Red bean sandwich kitkat~
___________________________________________


~okinawan purple sweet potato kitkat~
___________________________________________

~watermelon and salt kitkat~
Ten smak zadziwił mnie najbardziej. Nie potrafię sobie wyobrazić
smaku soli i arbuza. 
___________________________________________

~potatoes kitkat~
Batonik o smaku ziemniaków. Przeznaczony do smażenia. 
___________________________________________


~sake kitkat~
Kitto katsu o smaku japońskiego alkoholu - sake.
Spróbowalibyście? 
___________________________________________


~kitkat sake~
Skoro jest kitkat o smaku sake to czemu ma nie być sake o smaku
kitkata? 
___________________________________________

~green tea kitkat~
___________________________________________

~wasabi kitkat~
___________________________________________

Pozostałe batoniki (czyli takie, których nie mam zdjęć)

• bubble gum kitkat

• strawberry kitkat

• kitkat o smaku octu jabłkowego

• kitkat słodka kukurydza

• carmel kitkat

• sojowy kitkat

• pumpkin kitkat

• wersja espersso z białą czekoladą

• jabłkowy batonik

• wersja o smaku czerwonej fasoli

•karmelowe macchiato 

•ananas

• kitkat o smaku kasztanów

• czerwone pomarańcze

•kantalupa (melon cukrowy)

•kinako ohaga kitkat

•smak czarnego cukru

•batonik w wersji imbirowej

•mango kitkat

•kitkat sos sojowy

•warzywny kitkat

•owocowy kitkat

•rzodkiewka

•malinowy kitkat

•chili kitkat

•gruszkowy 

•miso kitkat

•bananowy

___________________________________________

Oto smaki kitkatów, które znam. Jeśli poznam jakieś inne będę aktualizować tego posta. Mam nadzieję, że wam się podobał, a wasza wiedza na temat Japonii, a głównie japońskich słodyczy stała się bogatsza. Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej o słodyczach z kraju kwitnącej wiśni, a może czegoś o samym kraju to piszcie w komentarzach. Jeśli macie jakieś pytania, także je zadawajcie. Chciałabym także przypomnieć, że blog jest prowadzony przez dwie osoby, mnie - Sohee oraz Mitsuki. 

















19 komentarzy:

  1. Miałam okazję spróbować kitkat o smaku zielonej herbaty. Jest naprawdę bardzo dobry. Chciałabym spróbować innych smaków, ale raczej nie aż 300 i chyba nie skusiłabym się na smak sosu sojowego haha. Ciekawy wpis ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym spróbować wszystkich smaków ! Super blog i na pewno zostanę na dłużej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku chciałabym napisać, że masz naprawdę świetny blog! Coś zupełnie innego. Twój blog dla fanów Azji to raj! Naprawdę świetny pomysł. :) Co do posta to niektóre batoniki chciałabym bardzo spróbować, aż zrobiłam się głodna haha

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacznę od tego że MEEEGA blog! (obserwuję od razu)
    W końcu coś innego, a mam dość tych wszystkich już blogów robionych na jedno kopytko... Mówisz, że Azja Twoją pasją? :D Byłam w Azji, dokładniej w Izraelu. Niedługo w planach mam spełnić marzenie moje jakim są Stany, a po powrocie z USA chce jechać do Chin lub Japonii własnie. Znaleźć tani bilet i polecieć na jakieś 3 tygodnie z plecakiem i stopem pozwiedzać.
    Swoją drogą byłaś kiedyś w Azji (gdziekolwiek)?
    Moją miłością są kraje arabskie:)
    Świetnie, widać że prowadzicie bloga z ogromną pasją!
    PS: jak lubicie podróżować to zapraszam na mojego bloga poświęconego tej pasji (jest też post o Izraelu i na pewno jak bd lecieć do tych Chin/Japonii to też będą o tym informacje) :D
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mitsuki (druga autorka bloga) była w Azji :) Bodajże w Gruzji i Armenii. Ja osobiście nie byłam w żadnym azjatyckim kraju, ale wraz z Mitsuki planujemy wyjazd do jednego z naszych ulubionych azjatyckich państw.
      Dziękujemy za miłe słowa, które są ogromną motywacją <3 Wpadnę na twojego bloga i zapewniam, że masz już od nas obserwację.
      //Sohee

      Usuń
  5. Czytając ten post mam ochote na coś słodkiego! Świetny post i ten blog 😉 interesuję się kulturą azjatycką 🏯🏯🏯🏯

    OdpowiedzUsuń
  6. Kitkatów o smaku zielonej herbaty chciałam spróbować już bardzo dawna, ale niestety się jeszcze nie udało.

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post i ogólna tematyka bloga! Nigdy się z takim jeszcze nie spotkałam i przyznam szczerze - bardzo mnie zaciekawiłaś! KitKaty o przeróżnych smakach stanowią dla mnie raj, ponieważ to mój ulubiony batonik! :)
    http://roztanczonablogerka.blogspot.com/2016/05/fashion-czyli-modowo-sukienki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pomyślałabym nawet, że jest aż tyle tych smaków. Chętnie bym wszystkie posmakowała, chociaż ten arbuz z solą rzeczywiście może być dziwny :) Pierwszy raz też słyszę, żeby była jakiś batonik do smażenia :D Naprawdę ciekawie piszecie. Będę tutaj wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jak zobaczyłam jak wiele jest tych smaków, to, aż mnie cofnęło :D. Najchętniej spróbowałabym wszystkich smaków (co wątpię, że jest możliwe), ale przede wszystkich od dawna marzy mi się odwiedzić Azję, super post!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak tylko będę miała okazję, będę chciała spróbować saku wiśni i sernika jagodowego *-*
    mega smakowity post
    to, że jest tych rodzai 300 :o w życiu bym tyle nie obstawiła, brawo Japończycy, bardzo kreatywny naród ^^

    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, dużo ich! Chciałabym spróbować chociaż kilku :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku , narobilas mi strasznej ochoty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie sądziłam, że będzie ich, aż tak wiele!
    Kolejny dowód na to, że Japonia to moje wymarzone miejsce na ziemi. :D
    http://fangirlonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tych narożnikach! Zazdroszczę Japonii 🙆🙆🙆
    outdisturb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, nie miałam pojęcia, ze istnieje aż tyle rodzajów! :) najchętniej sprobowalabym wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow!! Uwielbiam wszystko co egzotyczne i inne wiec bardzo podoba mi się post! Zaskoczyły mnie niektore smaki słodyczy *.* www.julliexy.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń