12/01/2016

MAMA 2016 - na kogo głosuje Mitsuki?


MAMA, czyli Mnet Asian Music Awards jest to, odbywana co roku ceremonia rozdawania nagród azjatyckim celebrytom. My, internauci decydujemy, kto w danej kategorii wygra.
 Dzisiaj przedstawiam wam moje wybory, dzielone według kategorii:

1.Best New Male Artist (najlepszy, nowy, męski artysta).
Tutaj do wyboru były zespoły NCT 127, SF9, ASTRO, KNKPENTAGON


Mój głos oddałam na NCT 127

2.Best New Female Artsist (najlepsza, nowa, kobieca artystka)
Do wyboru mieliśmy zespoły BLACKPINKgugudanBolbbalgan4I.O.IWJSN


Mój wybór to Bolbbalgan4

3.Best Male Group (najlepsza męska grupa)
Głos mogliśmy oddać na: EXOiKONBTSBlock BSHINeeINFINITE


Zagłosowałam na EXO

4.Best Female Group (najlepsza żeńska grupa)
Do wyboru mieliśmy: TWICERed VelvetMAMAMOOGFRIENDWonder Girls


Mój głos padł na MAMAMOO

5.Best Male Artsist (najlepszy męski artysta)
Mogliśmy wybierać pomiędzy: Park Hyo ShinPSYLim Chan JungZicoCrush


Zagłosowałam na Lim Chan Jung'a

6.Best Female Artist (najlepsza żeńska artystka)
Mogliśmy zagłosować na: Baek A YeonAileeLee HiJeong Eun JiTaeyeon


Oddałam głos na Taeyeon

7.Best Dance Performance Solo (najlepszy solowy występ taneczny)


Postawiłam na choreografię Hyuny do piosenki How's this?

8.Best Dance Performance Male Group (najlepszy występ taneczny męskiej grupy)


Wybrałam choreografię Exo do piosenki Monster

9.Best Dance Performance Female Group (najlepszy występ taneczny żeńskiej  grupy)


Zagłosowałam na choreografię GFRIEND do piosenki Rough

10. Best Vocal Performance Male Solo (najlepszy męski, solowy występ wokalny)

Mój głos ponownie oddałam na Lim Chang Jung'a

11. Best Vocal Performance Female Solo (najlepszy żeński, solowy występ wokalny)


Zdecydowałam się zagłosować na Ailee

12.Best Vocal Performance Group (najlepszy wokalny występ grupowy)


Wybrałam Beast

13.Best Band Performance (najlepszy występ zespołu)


Postawiłam na DAY6


14.Best Rap Performance (najlepszy występ raperski)



Zagłosowałam na Zico

15.Best Collaboration (najlepsza wpółpraca)


Wybrałam Suzy i Baekhyun'a

16.Best Music Video (najlepszy teledysk)


 Oddałam głos na BTS

17.Best OST (najlepsza ścieżka dźwiękowa [np.z filmu, anime bądź dramy])



Wybrałam ścieżkę dźwiękową Lee Juck'a

18.HotelsCombined Artist of the Year (artysta roku)

  
Postawiłam na EXO


19.HotelsCombined Artist of the Year (piosenka roku)


Zagłosowałam na Press Your Number Taemin'a
Pamiętajcie, że głos to bardzo indywidualna sprawa. To, że tam, gdzie się dało ja prawie ciągle głosowałam na EXO, nie znaczy, że Wy też musicie :D. Podaje Wam linki do piosenek, aby łatwiej było podjąć decyzję.

Jeśli macie jakieś pytania, możecie zadawać w komentarzach.
A tak w ogóle, jedziecie na koncert 24K?

























3 komentarze:

  1. Post bardzo ciekawy :)
    Poznalam kilka nowych piosenek dzieki tobie :D
    Jedyny zespol jaki stad znam to EXO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, ja też poznałam kilka nowych piosenek i zespołów, której już pokochałam np. MAMAMOO. Pozdrawiam cieplutko // Mitsuki

      Usuń
  2. Bardzo fajny post :)
    Szczerze mówiąc nie jestem fanką takich piosenek, ale włączyłam i muszę powiedzieć że nawet ok
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń