2/19/2017

Moje ulubione masaże twarzy (wg Mitsuki)


Przez ostatni miesiąc testowałam różne azjatyckie masaże twarzy. Udało mi się dzięki nim zmniejszyć twarz o centymetr (mierzona od początku podbródka do końca czołą) i zauważyłam, że nadmiar skóry na przykład na policzkach znacznie się zniwelował. Dzisiaj przedstawię Wam masaże, które stosowałam najczęśćiej. Wszystkie pochodzą z YouTube.


Jest to zdecydowanie mój ulubiony masaż. Pisała o nim autorka bloga Azjatycki Cukier klik. Nie jest to jednak masaż dla wszystkich, ponieważ ma działanie odtłuszczające. Może doprowadzić do wychudzenia twarzy. Sam film jest słabej jakości.



Nie jest to do końca masaż twarzy, ale "facial yoga", czyli dosłownia yoga twarzy. Nie mogę jeszcze o niej za dużo powiedzieć, ponieważ za mało razy ją stosowałam, ale jest bardzo przyjemna i odpreżająca.



Tutaj oprócz samych ćwiczeń, pani opowiada nam o masażu i wszystko ładnie tłumaczy (po angielsku). Niestety ten film też nie jest za dobrej jakości.


W tym filmiku pani przedstawione są ćwiczenia do zrobienia w domu w ramach wyżej wspomnianej yogi twarzy.


Chciałabym polecić Wam również kanał "Face Yoga Method" (klik), który praktycznie cały dotyczy yogi twarzy.
Koniecznie napiszcie w komentarzu, czy wy stosujecie azjatyckie masaże twarzy lub yogę twarzy, a może macie nawet swoje ulubione?

9 komentarzy:

  1. Od dawna próbowałam się do tego zabrać, fajnie że dałaś filmiki :)
    http://asuka--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe filmiki
    http://cosinnegocosfajnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o takich masażach!
    Może kiedyś wypróbuję :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! trochę cięzko mi uwierzyć, że takie masaże działają i dają tak ogromne efekty.. bo stracić cm z twarzy poprzez same masaże jest jak dla mnie niemożliwe, dlatego jestem mega ciekawa tych wszystkich technik..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja też się zdziwiłam,że po miesiącu są już takie efekty, ba nawet przeraziłam! Pierwsze, co mi przyszło na myśl to to, że może robię masaże za często, (codziennie) ale nadal będę je kontynuować, bo jest to kuracja, którą w każdej chwili bez większych skutków ubocznych można przerwać. Pozdrawiam cieplutko // Mitsuki

      Usuń
  5. Bardzo lubię masaże twarzy. Mam swój jeden ulubiony, ale wypróbuję też Twoje propozycje :))
    Super post!
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, i jeśli mogę zapytać, jak nazywa się twój ulubiony masaż twarzy? Pozdrawiam cieplutko // Mitsuki

      Usuń
  6. Dobrze wiedzieć, że można "pomniejszyć swoją twarz". Ciekawy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog ;) uwielbiam te klimaty:D zapraszam do mnie http://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń